نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

همراه با حامیان ورزش مشهد| رینگ‌سازی در خدمت استخدام ورزش!

  • کد خبر: ۶۹۰۳۷
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
همراه با حامیان ورزش مشهد| رینگ‌سازی در خدمت استخدام ورزش!
درباره حامیان اقتصادی ورزش که جایی در تاریخ این شهر داشتند، در این قسمت سعی شده تا با یک رینگ سازی حامی ورزش آشنا شوید.

به گزارش شهرآرانیوز، آشتی صنعت با ورزش همیشه آرزوی اهالی ورزش در خطه خراسان بوده است؛ رؤیایی که روزگاری نه‌چندان‌دور عین واقعیت بود و اکنون فرض نزدیک به محال. در این ستون می‌کوشیم هر دوشنبه به ماجرای حضور بخش خصوصی در ورزش و فرجام آن‌ها بپردازیم.


سال‌های حضور: ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۵
رشته: فوتبال و کشتی
نام حامی اقتصادی: شرکت رینگ‌سازی
علت رفتن از ورزش: تغییر مدیرعامل، افزایش هزینه‌ها
مهم‌ترین افتخار: قهرمانی مسابقات فوتبال کارگران کشور


شرکت رینگ‌سازی مشهدی در اوایل دهه ۷۰ به‌سبب علاقه مدیرعامل وقت به ورزش و حضور یک مدیر تربیت‌بدنی فعال به‌نام حیدر سالاری‌مقدم تصمیم گرفت وارد فضای ورزش شود؛ ورودی که ابتدا از حضور در مسابقات کارگری کشور آغاز شد و رفته‌رفته به کمک‌های بزرگ این صنعت به ورزش استان منجر شد. رینگ‌سازی در حیات پانزده‌ساله در ورزش استان شاید هیچ‌گاه به‌جز یک فصل حمایت از پیام پیکان، حضور جدی در لیگ‌های برتر کشور نداشت، اما با استخدام شمار زیادی از فوتبالیست‌ها و کشتی‌گیران نامی استان، کمک شایانی به ورزشکاران انجام داد.

 

علی عرفان، حسین یوسفیان، علی گلی، محمود سجادی و... تنها بخشی از نام ۲۰ فوتبالیستی است که به استخدام شرکت رینگ‌سازی درآمدند و در سوی دیگر در کشتی هم پهلوان حمید قشنگ، پهلوان عبدالرضا کارگر، عباس فلاح و... ازجمله نفراتی بودند که به استخدام این شرکت درآمدند تا در کنار ورزش حرفه‌ای کار هم داشته باشند و خیالشان از امرار معاش در روزگاری که ورزش عشق بود و پولی نداشت، راحت باشد. شرکت رینگ‌سازی مشهد در دهه ۷۰ در سطح لیگ فوتبال استان تیم‌داری می‌کرد و یک‌سال هم چتر حمایتی‌اش را روی سر تیم فوتبال پیام که آن سال با نام پیام پیکان روانه مسابقات شد، باز کرد. با همه این‌ها، اواسط دهه ۸۰ با افزایش هزینه‌ها و تغییر مدیرعامل و رفتن مدیر تربیت‌بدنی از این شرکت، انگیزه‌های تداوم حمایت از ورزش در این کارخانه کم‌رنگ شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->